69074805_498923387601076_5879454806795354112_o.png

Κριτικές

 

Κριτικές

 

Γνωρίζω τον Αλέξανδρο Πολιτάκη από τη Χίο, από τότε που ήταν μικρό παιδί και παρακολουθώ τη δουλειά του. Ξέρω πώς εξελίσσεται, πόσο ευφυής είναι. Είναι ίσως ο μόνος που έχει καταλάβει πώς σκέφτομαι για το φωτισμό, ότι τον θεωρώ μια δραματουργικής φύσεως καλλιτεχνική υπηρεσία. Δεν φτιάχνω φωτισμούς για την ομορφιά, αλλά σημασία έχει τι κατάλαβα από το έργο. Ήμουν σίγουρος ότι θα το κάνει καλύτερα από τον καθένα και μάλιστα καλύτερα και από εμένα. Επειδή είχα πολλά βάρη στο κεφάλι μου, δεν θα μπορούσα να το διαχειριστώ, θα το έκανα πολύ γρήγορα για να προλάβω και δεν θα πρόσεχα τις λεπτομέρειες που πρόσεξε ο Αλέξανδρος, ο οποίος εντυπωσίασε και εμένα τον ίδιο.

Δήμος Αβδελιώδης, Η Εποχή, 19 Ιανουαρίου 2020

Οι φωτισμοί του Αλέξανδρου Πολιτάκη οργανικό μέρος της σκηνοθεσίας.

Λέανδρος Πολενάκης, Η ΑΥΓΗ, 5 Μαΐου 2019

Υποδειγματική διαχείριση του κειμένου από τον φωτιστικό σχεδιασμό του Πολιτάκη.

― ΑΠΕ ΜΠΕ (Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων), ΑΤΖΕΝΤΑ, Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019

Ο Αλέξανδρος Πολιτάκης κάνει εξαιρετική δουλειά στα φώτα. Οι φωτισμοί του αναδεικνύουν την έντονη και ρομαντική προσωπικότητα της Dickinson.

Τρίτο Κουδούνι, 4 Οκτωβρίου 2017

Εμπνευσμένος στη σύλληψή του ο σχεδιασμός των φωτισμών από τον Αλέξανδρο Πολιτάκη.


Ειρήνη Αϊβαλιώτου, Catisart, 2 Ιουνίου 2019

“Das von Alexandros Politakis verantwortete Lichtdesign erzielt mit bescheidenen technischen Möglichkeiten präzise Effekte. Es ist so auch das Licht, das wesentlich die Atmosphäre der einzelnen Szenen schafft.”
Μτφ.: O σχεδιασμός φωτισμού, υπό την ευθύνη του Αλέξανδρου Πολιτάκη, επιτυγχάνει, με λιτές τεχνικές δυνατότητες, ακριβή αποτελέσματα. Επίσης είναι το φως, το οποίο ουσιαστικά δημιουργεί την ατμόσφαιρα των μεμονωμένων σκηνών.

Ingo Starz, Die internationale Kulturplattform, 23 Δεκεμβρίου 2016

Οι ηθοποιοί, σε αρμονία με τους ξεχωριστούς φωτισμούς του Αλέξανδρου Πολιτάκη, θυμίζουν κινούμενο πίνακα ζωγραφικής. Αναμφίβολα κάτι το οποίο αποτυπώνεται έντονα στο νου και μένει.

― Αγγελική Μπάτσου, Kallitexnes.gr, Μάρτιος 2019

Ο σκηνοθέτης (Αλέξανδρος Πολιτάκης) χρησιμοποίησε μια τροχήλατη σκηνή πάνω στην οποία εκτυλίσσονταν η κυρία δράση, ενώ μια κουρτίνα από γάζα χώριζε το πίσω μέρος της σκηνής, όπου μέσω του φωτός προβάλλονταν είτε σκιές που συνωμοτούσαν, είτε εκτυλίσσονταν εγκλήματα των γυναικών από τον Μανουέλ προς αναζήτηση του αρώματος του Έρωτα. Εικαστικό αποτέλεσμα άρτιο, φωτισμός που ερμήνευε το κείμενο.

Μαρία Μαρή, Θεατρομάνια, 13 Οκτωβρίου 2015

Ο φωτισμός του Αλέξανδρου Πολιτάκη δημιουργεί εντυπώσεις και προβάλλει τη στιγμή της κάθε σκηνής με σθένος και φαντασία.

Λία Τσεκουρά, ArtHarbour, 6 Δεκεμβρίου 2016

Οι φωτισμοί του Αλέξανδρου Πολιτάκη ντύνουν εξαίσια την παράσταση υπογραμμίζοντας κάθε πτυχή του εσωτερικού κόσμου της Emily.

Ντίνα Καρά, Θέατρο.gr, 2 Οκτωβρίου 2017

Οι υποβλητικές, κατανυκτικές φωτιστικές δημιουργίες του Πολιτάκη επιφέρουν την απαιτούμενη ατμόσφαιρα, που ακροβατεί μεταξύ πραγματικότητας και ονειροφαντασίας τονίζοντας με εύστοχο τρόπο το συναισθηματικό εγκλωβισμό των ηρώων.

Ντίνα Καρά, Θέατρο.gr, 25 Μαρτίου 2019

Μόνος Κόσμος ΙΙ
δεύτερο ανέβασμα στον εσωτερικό χώρο

Οι φωτισμοί του Αλέξανδρου Πολιτάκη ιδιαίτεροι. Τονίζουν και εντείνουν την προσωπικότητα της Έμιλυ και τον ιδιαίτερο εσωτερικό της κόσμο.

Theater Project 365, 10 Οκτωβρίου 2017

Με τη συνεργασία των: […] Αλέξανδρου Πολιτάκη να σχεδιάζει τους υποβλητικούς φωτισμούς, […] το κοινό έχει τη δυνατότητα να γίνει κοινωνός ενός εκρηκτικού έργου, στον ατμοσφαιρικό χώρο του «Bios».

Νίκος Μπατσικανής, κριτικός, μέλος Ένωσης Ελλήνων Θεατρικών Κριτικών,
Θεατρικά Βραβεία Κάρολος Κουν, Παλμογράφος, 12 Δεκεμβρίου 2017

Τη διαμόρφωση της ατμόσφαιρας, βοηθούν πολύ οι υποβλητικοί φωτισμοί του Αλέξανδρου Πολιτάκη.

Άκης Χαραλαμπίδης, Θεατρικά Προγράμματα, 12, Ιανουαρίου, 2017

Οι φωτισμοί του Αλέξανδρου Πολιτάκη, με την εναλλαγή σκιάς – φωτός και τις χρωματικές του επιλογές, συμπληρώνουν αυτό το πλαίσιο του επαναποσδιορισμού της κατάστασης των σύγχρονων κοινωνιών, δημιουργώντας μία μυσταγωγία, μέσα από την οποία ο θεατής καλείται να αντιληφθεί ότι ο κόσμος μπορεί να αλλάξει μόνο αν αλλάξουμε εμείς οι ίδιοι.

― Ράνια Παπαδοπύλου, Culture Press, 14 April 2019

Μόνος Κόσμος ΙΙ
δεύτερο ανέβασμα στον εσωτερικό χώρο

Ο φωτισμός του Αλέξανδρου Πολιτάκη συνηγορούσε στην δημιουργία μιας ήρεμης ατμόσφαιρας, που σε έκανε να παρατηρείς ακόμα περισσότερο την ντυμένη στα λευκά ηρωίδα.

Εύα Παρασκευοπούλου, Beasty Press, 16 Νοεμβρίου 2017

Ατμοσφαιρικοί και καίριοι οι φωτισμοί του Αλέξανδρου Πολιτάκη παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς αντανακλούν την ψυχοσύνθεση των ηρώων.

Βίβιαν Μητσάκου, Theater Project 365, 3 Ιουνίου 2019

Εντυπωσιακός ο φωτισμός της παράστασης, από τον μοναδικό Αλέξανδρο Πολιτάκη. Τα φώτα, ως ένας ακόμα «πρωταγωνιστής» του έργου, ανέδειξαν με εκπληκτικό τρόπο τους χαρακτήρες, τα γεγονότα, τις ατμόσφαιρες και ποιότητες ενός έργου που είναι γεμάτο ψυχή.

Νίκη Ράπτη, Θεαθήναι, 2 Φεβρουαρίου 2020

Πετυχημένη σκηνογραφία, κάτω από τους ωραίους φωτισμούς του πολυπράγμονα (σχεδιαστή φωτισμού, ηθοποιού, σκηνοθέτη) Αλέξανδρου Πολιτάκη.

Νίκος Μπατσικανής, κριτικός θεάτρου, μέλος Ένωσης Ελλήνων Θεατρικών & Κριτικών,
Θεατρικά Βραβεία Κάρολος Κουν, Παλμογράφος, 12 Δεκεμβρίου 2017

Γέρμα θέατρο Απόλλων, Πάτρα

Γέρμα
θέατρο Απόλλων, Πάτρα

Οι υποβλητικοί φωτισμοί του Αλέξανδρου Πολιτάκη δημιούργησαν μιαν ατμόσφαιρα που έκοβε την ανάσα, ειδικά στη σκηνή της μυστικιστικής τελετουργίας.

Κώστας Νταλιάνης, Afterparty.gr, 17 Οκτωβρίου 2019